Obserwatorzy

sobota, 18 lutego 2017

Kolejna przeczytana

No właśnie, miało być szycie, a tu kolejna książka.
Czasem trudno wstrzelić się we własne plany. Pracy w pracy dużo, ludzie chorują, więc trudno po pracy jeszcze konstruktywnie myśleć i tworzyć.
 Jedyne na co mam wieczorami ochotę i siły, to kanapa, kocyk i książka.
Tym razem zupełnie inna dziedzina.

To moja trzecia książka tego autora ( chyba) ;-)
Czytając opinie innych czytelników, zastanowiło mnie jedno. Kila osób zarzuca autorowi, że za mało rozwinięte wątki, że jak na tego autora, to uproszczone treści itp....
Ja czytając zupełnie nie oceniałam tej pozycji z perspektywy "miłośnik M.Puzo" i uważam, że książka jest ok. Szybka akcja, ciekawe wątki....napięcie do ostatnich stron....czego więcej potrzeba?

Ostatnie dni II wojny światowej. Młody amerykański żołnierz trafia w ręce nazistów. W monachijskim Pałacu Sprawiedliwości rozpoczyna się i kończy okrutne przesłuchanie. Skatowany, znajdujący się na granicy śmierci, kapitan Mike Rogan zdradza plany Aliantów. Jeszcze tylko kilka minut bezlitosnych drwin i naziści pozostawią mężczyznę na pewną śmierć. Claus von Osteen precyzyjnie wymierza Lugera i oddaje ostatni strzał. Gniew i nienawiść pozwalają Michaelowi przeżyć. Mężczyzna poprzysięga krwawą zemstę i nie spocznie, póki nie zabije swoich dręczycieli. Mroczny, pełen okrucieństwa i niezwykle plastyczny thriller, który stawia ważkie pytanie: jak daleko można się posunąć, wymierzając sprawiedliwość?

3 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze książek tego autora, ale chyba sięgnę, bo ta wydaje się być ciekawa.
    Pozdrawiam Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. M.Puzo, to autor "Ojca Chrzestnego", pewnie znasz ;-) I choć bardzo dawno to czytałam ,pamiętam ,że bardzo mi się podobało. Natomiast jego kolejna powieść, którą pamiętam, to "Rodzina Borgiów", ta choć ciekawa, była dość ciężka, ale to może dlatego ,że czytałam ją przebywając w szpitalu. Ale ten czas leci....Pamiętam książkę ,ale co robiłam w szpitalu ,nie pamiętam hahaaha.
    Polecam obie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowałaś mnie tą książką:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)