Obserwatorzy

niedziela, 1 października 2017

Urlop i czytanie

Urlop szybciutko zleciał. Pewnie poświęcę mu jeszcze jakiś post, ale dziś napiszę o tym, co udało mi  się przeczytać. Na urlop wyjeżdżałam zaziębiona,więc zabrałam z domu kilka pozycji. Tym razem książki, które w jakiś sposób dodają energii.
 No mnie dodają;-)

  Opisy zaczerpnęłam z http://lubimyczytac.pl/


Niemal każda historia życia misjonarza to gotowy scenariusz filmu sensacyjnego. Raz będzie to opowieść w rodzaju katolickiego "Indiany Jonesa" , innym razem historia jak najlepszy dokument z kanału Discovery. Pracując dla religia.tv odwiedziłem polskich misjonarzy pracujących w amazońskiej dżungli i na afrykańskiej sawannie, towarzyszyłem księdzu nielegalnie przebywającemu na Kubie i zakonnikowi próbującemu odrodzić ewangelicznego ducha w najbardziej zateizowanym kraju Europy, czyli w Czechach. Zjeździłem tysiące kilometrów syberyjskimi szlakami i wokół Kilimandżaro. Z polskimi zakonnicami, które prowadzą szkołę dla niewidomych dziewcząt zbierałem herbatę w okolicach Madrasu w Indiach i bylem świadkiem dziwnych, a nawet przerażających ceremonii związanych z kultem zmarłych na Madagaskarze.

 Druga.


 Poznaj kobiety ideal-nie-doskonałe. Nie zawsze wyróżniają się klasyczna urodą, ale są piękne dzięki temu, jak kierują swoim życiem. Są w różnym wieku, mają za sobą wiele życiowych zakrętów i pokonanych kompleksów. Każda szczerze mówi o drodze do samoakceptacji, o tym jak wypracowała swoje piękno i znalazła odwagę, żeby je pokazać. Jest wśród nich Anna Dereszowska, aktorka, piosenkarka i ambasadorka kategorii Pielęgnacji Kobiecej marki Philips. Opowieści bohaterek uzupełniają ekspertki, najlepsze specjalistki w dziedzinie pielęgnacji ciała i duszy. Razem pragniemy zainspirować Cię do tego, abyś nie bała się stawić czoła życiu i śmiało czerpała z niego to, co najlepsze - dla Ciebie. Nie chcemy tą książką mówić, że niezależnie od tego jaka jesteś - jesteś piękna i wspaniała, jeżeli sama tego nie czujesz. Przeciwnie, pragniemy Ci pokazać, że możesz taka być - spełniona, szczęśliwa i kochająca siebie, a wszystko to jest w Twojej głowie i w Twoich rękach!

 Trzecia bardziej techniczna.
Techniczna, ale jakże budująca :-)
Ciekawa,pełna pomysłów.
 Zatęskniłam  za serwetkami....
 

Lubicie książki tego typu?

8 komentarzy:

  1. Na biograficzną pewnie bym się skusiła, ale pozostałe raczej nie dla mnie. Ostatnio pociąga mnie mord hihi, czyli kryminały.
    Ciesze się Iwonko że wypoczęłaś. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecią książkę posiadam, dwie pierwsze z chęcią bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza pożyczona, drugą mogę pożyczyć- moja własna ;-)

      Usuń
  3. Miałaś bardzo zaczytany urlop, Iwonko - ciekawe pozycje - i widzę że zgłębiasz tajniki patchworku - też go bardzo lubię, ale mój póki co powstaje z papieru :-)Pozdrawiam cieplutko:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,zwłaszcza,że pierwszy tydzień urlopu padało,a ja byłam zaziębiona i nie bardzo mogłam korzystać z uroków przyrody;-)

      Usuń
  4. Hobbystyczne lubię ale pozostałe nie koniecznie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytuję rzadko i trudno określić co w danej chwili mnie wciągnie. Lubię i poradniki, i biografie, i ciężkie psychologiczne i beletrystykę......no odeszłam nieco od horrorów, bo im starsza, tym bardziej się boję ;-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)