Obserwatorzy

czwartek, 6 listopada 2014

Wyróżnienie

 Kilka dni temu otrzymałam moje drugie wyróżnienie.
 Danusia z http://dorianowo.blogspot.com/ zaprosiła mnie do zabawy, nie wiem czy lubicie tego typu zabawy, no ale skoro jest wyróżnienie ,to postaram się spełnić jego zasady.


Pytania, na które mam odpowiedzieć:

1. Ulubiona technika rękodzieła, w której czujesz się najlepiej?

Wieloma technikami się interesowałam ,ale najbardziej lubię haft krzyżykowy i szycie twórcze. Lubię szmatki i nici, kolorowe guziki i wstążeczki , wszystko może się do czegoś przydać. Mnie to cieszy najbardziej ;-)

2. Mieszkasz w mieście/ duże-małe/, czy na wsi?

Mieszkam w Sosnowcu, to miasto w woj.śląskim. Jestem Zagłębianką :-)

3. Co Twoja rodzina sądzi o prowadzeniu przez ciebie bloga?

Wspierają mnie ,czytają....nie przeszkadzają ;-)

4. Ulubiony kwiat i dlaczego?

W hafcie podobają mi się irysy, róże, maki, słoneczniki...w realnym świecie wszystkie kwiaty.  Każda pora roku ma swoje kwiaty i to jest piękne. Lubię wszelką roślinność.
Trawy, drzewa, kwiaty doniczkowe.

5. Jak lubisz spędzać wolny czas, wyłączając rękodzieło?

Rower, to moja druga połowa :-) Ostatnio też biegam, a to wciąga ...  lubię dobry film, książkę, internet..
6. Kto był lub jest dla Ciebie wzorem do naśladowania i dlaczego.?

Z autorytetami w życiu bywało różnie ,to się wciąż zmienia. Nigdy nie miałam w tym temacie jednego wzorca dla siebie. Jestem ciekawa ludzi i ich życiowych sytuacji.  Jestem dobrym obserwatorem :-) Staram się nikogo nie oceniać i czerpać naukę z wielu sytuacji, które spotykają innych i mnie oczywiście też. Tak kształtuję swoją osobowość.  

7. Co Cię w życiu spotkało najlepszego, lub najgorszego?

Najlepsze, to samo życie i ludzie których spotykam na swojej drodze. Może trudno w to uwierzyć ,ale mam szczęście do ludzi. Dziś raczej się narzeka na ludzi.
 Co najgorsze? Nie umiem odpowiedzieć, bo jeśli w życiu dzieje się coś złego ,to staram się przyjmować takie sytuacje z pokorą. 

 8. Książka, czy spacer i dlaczego?

I to i to w zależności od nastroju.

9. "Kij czy marchewka"- rozwiń, jak to rozumiesz.

Karcić, czy nagradzać.....uważam ,że trzeba miarkować. I karcić i nagradzać.

 10.Słońce czy księżyc - dlaczego?

Znów nie odpowiem jednoznacznie. Czasem słońce, czasem księżyc. Miłe są poranki i zachody słońca. Fajnie wystawić twarz do słońca ,ale miło też jest wytężać wzrok w ciemnościach :-)

11. Twój wymarzony prezent, którego jeszcze nie dostałaś, ale masz nadzieję, że dostaniesz.

 Nie ma takiego. Lubię niespodzianki. Już sam fakt ,że Ktoś obdarowuje mnie prezentem jest dla mnie ogromną radością. I nie chodzi mi tu tylko o prezenty materialne. Czasem pojawienie się drugiej osoby jest prezentem od losu :-) Tak więc, nie czekam na "prezenty". One po prostu się pojawiają i cieszą.


Powiem szczerze ,nie łatwo odpowiedzieć na wydawałoby się proste pytania;-)


Lista blogów, które wyróżniam. Kochane, zdaję sobie sprawę z tego ,że wyróżnienia cieszą ,ale czasem zwyczajnie ,nie mamy czasu, bądź pomysłu, czy nawet ochoty wypełnić zadania związany z tworzeniem ,czy odpowiedziami na pytania. Mam propozycję i mam nadzieję ,że nikogo nie urażę i nie zepsuję zabawy innym. Bardzo bym chciała, żeby osoby które wyróżniam  odpowiedziały mi na moje pytanie w komentarzach pod tym postem. To pozwoli mi poznać bliżej osoby ,które w jakiś sposób zwróciły moją uwagę na swoje blogi. Oczywiście zamieszczam też listę pytań, na które można odpowiadać w swoich postach.
 Moje pytanie:
Czym jest dla Ciebie prowadzenie bloga, co Cię motywuj, do jego prowadzenia i jaki to ma wpływ na twórczość?


Wyróżniam blogi :
http://kolorowoxx.blogspot.com/
http://jesienne-kolory.blogspot.com/
http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/
http://chwilarelaksu123.blogspot.com/
http://mojezyciepasjauslane.blogspot.com/
http://kasiainoino.blogspot.com/
http://ankaskakanka.blogspot.com/
http://haftmojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/
http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/
http://aniaiwonka.blogspot.com/
http://marrika91.blogspot.com/

Pytania:
1.Porządek ,czy bałagan?
2.Używane ,czy nowe?
3.Skąd czerpiesz pomysły twórcze?
4.Lubisz drobne projekty ,czy duże wyzwania?
5.Czy potrzebujesz odpoczynku, po skończonym projekcie twórczym?
6.Czy jesteś osobą, która lubi rywalizację?
7.Praca, która sprawiła Ci największą radość?
8.Wypoczynek aktywny ,czy leniwy?
9.Czy tworząc, skupiasz się na jednym projekcje, czy tworzysz np. kilka prac równocześnie?
10.Czy zdarza Ci się odłożyć jakąś robótkę, bo "brakło cierpliwości"?
11. Praca ,która została w pamięci, która była szczególna i dlaczego?

Uffff....uporałam się :-)

22 komentarze:

  1. Ciekawa zabawa, można się wiele dowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :-) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :-)

      Usuń
  2. Nie lubię, ale gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Iwonko. Ekspresowo, mimo nawału obowiązków wywiązałaś się z odpowiedziami na zadane pytania. Gratuluję, bo jest czego, a pytania do prostych nie należały.
    Pozdrawiam gorąco.)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wyróżniona, a tak nie lubię. Jednak o Tobie wiele się dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że nie wypadłam najgorzej w tej odsłonie;-)

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. W wolnej chwili podam dalej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie, jest mi bardzo miło. Co do Twojego pytania to prowadzenie bloga jest dla mnie odskocznią od dnia codziennego i właśnie to mnie motywuje do jego pisania. Co do wpływu na moją twórczość to dzięki blogowaniu odkryłam wiele różnych wzorów o istnieniu których nie miałam zielonego pojęcia. A ponadto powróciłam do szydełkowania o którym niedługo napiszę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie blog jest odskocznię, a do tego motywuje. Na dodatek działa też sentymentalnie, bo na początku mojego pisania wygrzebywałam wszystkie możliwe zdjęcia z moimi pracami....to była podróż ...;-)

      Usuń
  8. dziękuję Ci za wyróżnienie :)
    choć tak jak ankaskakanka nie przepadam za tym rodzajem internetowej zabawy... to długa historia i nie chcę zanudzać jej opowiadaniem...
    niemniej miło mi bardzo, że mnie w przestrzeni wielu blogów dostrzegłaś :D

    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem i dziękuję za odpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za wyróżnienie to dla mnie ważne chociaż nie wywiązałam się do końca z zadania mam nadzieję, ze mi wybaczysz.
    Blog to dla mnie miejsce w którym mogę zapomnieć o tym co złe, motywuje mnie do działania, pozwala zapomnieć i cieszyć się, daje siłę. Tu nic nie muszę tylko chcę! Jest również źródłem inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, przecież zadania ,to sprawa umowna. Ja zwyczajnie lubię Twojego bloga i lubię tam zaglądać. Tworzysz wraz z siostrą piękne rzeczy :-) Powodzenia :-)

      Usuń
  11. My też dziękujemy za wyróżnienie. Chociaż dziwię się w blogowej przestrzeni akurat my... Cóż podejrzewam, że też jak Agnieszka nie wywiążemy się do końca z obowiązku...ale resztę napiszę w swoim imieniu.
    Blog traktuję jak swoisty pamiętnik. Obiecuję sobie, że "pozbieram " to co mam na innych profilach[Nasza klasa", Nasze hafty" + zdjęcia ] i będę mieć swoje "dzieła" w jednym miejscu. Ale to dalekosiężny plan, bo ciągle brakuje czasu. Będzie to wtedy takie moje miejsce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapominaj ,że ja znam Wasze działania także z realnego świata, to ,że czasem macie dłuższe przerwy w publikowaniu postów, nie znaczy ,że nie tworzycie ;-) Mój blog ,też jest miejscem ,gdzie gromadzę wszystko co mnie dotyczy :-)

      Usuń
  12. Dziękuję za wyróżnienie. Jest mi bardzo miło. Blog jest dla mnie pamiętnikiem oraz galerią moich prac. W trudnych chwilach pozwala mi zapomnieć o problemach. Motywuje mnie do dalszej nauki i doskonalenia umiejętności. Dzięki niemu poznałam wiele osób, które tworzą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)