Obserwatorzy

środa, 31 lipca 2013

Serweta czerwono-biało-czarna

Dopiero dziś obiecana gotowa serweta. Wczoraj siadły mi baterie w aparacie i nie mogłam nic zaradzić, ale myślę ,że to jednodniowe opóźnienie nie ma większego znaczenia;-)

  Nie wiem jak to się stało,że odgadłyście który wzór wybrałam , tak  zdecydowałam się na trzecią kombinację:-)
Roz. 52/52cm







I lewa strona...



No i jako dekoracja;-)


Serweta ma być prezentem i mam nadzieję ,że spodoba się osobie dla której ją uszyłam :-)

13 komentarzy:

  1. TAK PIĘKNY, A PRZEDE WSZYSTKIM WŁASNORĘCZNIE Z SERCEM WYKONANY PREZENT - Z PEWNOŚCIĄ SPRAWI RADOŚĆ OSOBIE OBDAROWANEJ !
    DEKORACJA jest EXTRA - POZDRAWIAM, MIŁEGO WIECZORU

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna ta serweta.Podziwiam Twój kunszt wykonania tegoż cuda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe dzieło sztuki i jakie pracochłonne naprawdę PODZIWIAM i pewnie się powtarzam w tych komentarzach ale po prostu brak mi słów!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo ładna serweta, a jej wykonanie to majstersztyk !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno się spodoba, na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podpisałam I. K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobała się, dziś już ją dałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie pikujesz - bardzo mi się podoba Twoja serweta. Wziełaś może już udział w konkursie Łucznika? Dedykowany jest chyba dla Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/events/138214259719100/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję, że mi przypomniałaś ,przecież ja się zgłosiłam do tego konkursu i byłabym przegapiła. Dobrze ,że jest jeszcze kilka dni, zdążę coś jeszcze stworzyć :-)

      Usuń
  9. Piękna ta serweta,dopiero ja zobaczyłam.Bardzo,bardzo w moim guście!!! no i to pikowanie!!!!Super!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)