Obserwatorzy

wtorek, 9 lipca 2013

Torcik sałatkowy

Miałam kilka sygnałów w tej sprawie.
 Przepis na torcik sałatkowy.

słoik pieczarek
po 3-4 ugotowane ziemniaki i marchewki
czerwona papryka (świeża)
podwójny filet z kurczaka
koperek
szczypiorek
10dkg startego żółtego sera
przyprawa gyros
4jajka ugotowane na twardo
majonez
sól, pieprz, olej

Mięso doprawiamy , smażymy na oleju. Jajka, ziemniaki i marchewki ścieramy osobno na tarce o dużych oczkach. Koperek i szczypiorek siekamy. Paprykę i fileta kroimy w małą kostkę.
 Dno i boki tortownicy wykładamy folią. Układamy kolejno osączone pieczarki (kapeluszami do dna), szczypiorek, koperek, marchewkę,  majonez, ziemniaki (posypane solą ,pieprzem), majonez, paprykę, mięso, majonez, jajka, majonez i ser. Wstawiamy na noc do lodówki. Wykładamy, odwracając tortownicę do góry dnem.

 Sałatką częstowałam się u przyjaciół , dziś zdobyłam przepis:-)
  Przepis pochodzi z  czasopisma "Prześlij przepis", autorka Monika Koczmeła z Lublina.
Polecam ,to bardzo delikatna  i smaczna sałatka.

4 komentarze:

  1. Pyszności, przyznam szczerze, że już został rozpowszechniony.... Koleżanka z pracy też jest zaintrygowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, ja z pewnością będę go często serwować ,zwłaszcza,że teraz młode ziemniaki,marchewka słodziutka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę donieś, że torcik sałatkowy podany na niedzielnej imprezie przez szwagierkę był prawdziwym hitem!!! Zajął zaszczytne pierwsze miejsce wśród serwowanych dań i przepis poszedł w świat!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że przepis cieszy się powodzeniem :-) Mimo,że nie jestem autorką tegoż dania, tak jak Ty ja dostałam przepis od znajomej, fajnie, że przepis poszedł w świat;-)
      No i narobiłaś mi ochotki na zrobienie torcika na niedzielę ;-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)