Obserwatorzy

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Czas na candy

Czas na moje noworoczne candy :-)
Długo zastanawiałam się co przygotować i w zasadzie problem rozwiązał się sam.
Jak pisałam w poprzednim poście, nabyłam się kontuzji palca, więc z całego mojego szyciowego bałaganu mogłam wybrać tylko jedną serwetę ,którą w jakiś cudowny sposób, małymi kroczkami, udało mi się ukończyć. Nie jest to jakiś wyszukany wzór, czy hit kolorystyczny, ale mam nadzieję ,że może komuś się spodoba i zechce wziąć udział w zabawie.

Zasady zabawy  są proste.
Wystarczy tylko wyrazić swoje zainteresowanie wpisując komentarz pod tym postem.
Jeśli mamy swojego bloga, zamieścić informację o zabawie. To spowoduje zwiększenie szansy poprzez dodanie podczas losowania drugiego losu.
Osoby anonimowe chcące bawić się z nami proszę o podanie adresu mailowego w komentarzu.


Zgłoszenia przyjmowane są do 05-01-2014 r. do północy.
Losowanie i ogłoszenie wyników 06-01-2114r

Zapraszam do zabawy :-)

7 komentarzy:

  1. Życzę miłej zabawy w noworoczne candy ! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :-) Banerek na blogu http://mjakmagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się też zgłoszę. Tylko gorzej z tym banerkiem. Wrócą "sylwestrowicze" to dopełnimy formalności.

    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku- Iwona i Ania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do zabawy. Banerek umieszczony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojoj mam ostatnio takie problemy z komputerami i o mały włos nie wzięłabym udziału w najbardziej wyczekiwanym candy jak dobrze, że na chwilkę komputer był dla mnie łaskawy :) Aby formalności stało się zadość: TAK ZGŁASZAM SIĘ i już nie mogę się doczekać wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ciotka klotka też się melduje :-) Bardzo miło, że anonimowych (bardziej lub mniej) wielbicieli wzięłaś pod uwagę.
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)