Obserwatorzy

niedziela, 19 marca 2017

Warsztaty z dekoupage

Ostatnio dość intensywnie u mnie twórczo.
Szycie i sporo zajęć szkoleniowych.
Wczoraj uczestniczyłam w warsztatach poświęconych technice dekupażu.
Bardzo podobają mi się różne stylizacje wykonane tą techniką, dlatego zapragnęłam zapoznać się z tą dziedziną pracy twórczej.
Zajęcia zorganizowałyśmy sobie same w gronie koleżanek, z którymi regularnie spotykamy się w jednym przychylnym dla nas miejscu.
Lubię takie spędy, bo poza tym, że człowiek się uczy i pogłębia swoją wiedzę, w miłym gronie wesoło spędza się czas.
Czy techniki, które poznałam będą moimi, tego nie wiem, ale bardzo się cieszę, że są wokół mnie osoby ,które z wielką cierpliwością tłumaczą mi to i owo;-)
Moje prace to :
Serce w maki i jajo w żonkile( nie zrobiłam po przyjściu do domu indywidualnych fotek ,bo trudno było znaleźć dobre miejsce i światło. Musicie w fotkach zbiorowych odnaleźć moje jajo ;-)

Dopiero teraz zauważyłam błąd, którego nikt mi nie zarzucił.
Moje serce jest w tulipany :-)))

upsss
Na te zajęcia zabrałam córkę i cieszę się, bo ta technika przypadła Jej do gustu i już wymyśla co i dla kogo zrobi;-) Nic tak nie cieszy jak twórcze zakręcenie;-)
Pozdrawiam i do następnego wpisu.

26 komentarzy:

  1. Podejrzewam że fajne takie musi być spotkanie-zawsze w większym gronie milej tworzyć prace. Serducho śliczne, bardzo lubię ten motyw serwetki a jajeczko znalazłam:-) W decu idzie się zakochać może nie od razu ale po 3-4 pracy wciąga na maxa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko prawda:-) Wspólne działania bardzo ,bardzo pozytywnie przebiegają i motywują do pracy. Co do decu....masz rację to jest niesamowita technika, ale trzeba się nieźle napracować ,żeby były efekty.

      Usuń
  2. Zazdroszczę takich spotkań;) Piękne prace! Wyobrażam sobie jak Cię cieszy, że cória załapała bakcyla. Mam to samo;)
    Pozdrawiam Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zazdroszczę takich spotkań :) W moim gronie znajomych jestem jedyną osobą zajmującą się rękodziełem... nie mam z kim wymieniać doświadczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spotkanie i powstały prześliczne prace:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie warsztaty są świetne. Można się czegoś nauczyć i spędzić miło czas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to dobrze mieć możność uczestniczenia w takich warsztatach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to szczęście, że w moje okolicy jest nas więcej i coś wspólnie działamy .

      Usuń
  7. Witaj Iwonko;) Bardzo dziękuję za miłe odwiedziny u mnie;)Och, jak zazdroszczę Ci tych wspólnych zajęć w gronie koleżanek;)Na pewno bawicie się fajnie, a przy okazji tworzycie piękne rzeczy;)Pozdrawiam Cię cieplutko i dodaję do listy ulubionych blogów, by móc zawsze widzieć, co nowego wyczarujesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i cieszę się ,że zaciekawił Cię mój blog:-)

      Usuń
  8. Piękne efekty, a na dodatek mile spędzony czas:) Życzę Ci takich spotkań jak najwięcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy się spotykać raz w miesiącu, zawsze jest wesoło i bardzo twórczo:-)

      Usuń
  9. Witaj Iwonko, dziękuję z całego serca za sympatyczną wizytę u mnie, decoupage to również moja miłość, myślę że kiedy poznasz lepiej tajniki tej techniki, wciągnie Cię na maxa, czego Ci życzę bo efekty pracy są fantastyczne. Piękne prace wykonałaś, od razu widać, które jajo Twoje a takich wspólnych zajęć trochę zazdroszczę - to musi być cudownie spędzony czas. Będę Cię tu podglądać tzn. obserwować i również Ciebie serdecznie zapraszam do grona moich stałych Gości - będzie mi szalenie miło.
    Dziękuję jeszcze raz i zostawiam moc wiosennych uśmiechów dla Ciebie ;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedzinki i miły wpis:-) Dodaję Twojego bloga do ulubionych ,będę podglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie jestem i mogę napisać, że znalazłam jajo ;) Wszystkie Wasze prace są piękne Super, że masz z kim dzielić swoje pasje :) Ja na szczęście mam moja zdolna Siostrzyczke :) Nigdy nie próbowałam tej techniki a ona tak :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz tak spojrzałam i widzę wielki błąd jaki popełniłam;-) W poście napisałam ,że serce w maki, a przecież moje serce jest w tulipany ;-))))
    I nikt mnie nie poprawił ;-)Już robię reset i poprawiam zapis;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widze ze Cie cieszy Cie to decu...wiec moze to bedzie Twoja pasja na dlugo.....ladne prace zawsze ciesza oko.Wazne ze corcia tez sie widzi w tej technice.Jest Was dwie!Z pewnoscia bedziesz ozdabiac w decu dom na wiosne,Czekam na twoje kolejne prace.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda decupage, to ciekawa technika, stwarzająca wiele możliwości.Kto wie, co się będzie działo?;-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)