Obserwatorzy

sobota, 16 kwietnia 2016

Teatralna sobota

 Zgodnie z zapowiedzią, dziś kolejny post teatralny :-)
Tym razem w naszym Domu Kultury gościliśmy aktorów Teatru Palladium w sztuce "Mężczyzna idealny".
W rolach głównych wystąpili:
Ewa Lorska, Jacek Kawalec, Andrzej Beya-Zaborski, Piotr Pręgowski
"Mężczyzna idealny" świetna komedia, gra aktorów na wysokim poziomie.
 Ewa Lorska, kobieta o wielu twarzach -ekstra...
"Upiorny twist" w wykonaniu Jacka Kawalca- bomba...
 Piotr Pręgowski, człowiek mega, mega komiczny....;-)
Pan Andrzej Beya-Zaborki, wielkie doświadczenie sceniczne,, lekkość i rewelacyjne panowanie nad sztuką podczas drobnej awarii nagłośnienia.
Cóż mogę dodać,  polecam super komedia.


 Oczywiście spektakl obejrzałam w towarzystwie serdecznych przyjaciółek, z którymi najpierw wypiłam pyszną kawkę w centrum handlowym.

Lubię takie soboty ;-)

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Wam tego wypadu na spektakl. Jak widać, nawet wyjazdowe sztuki można prezentować publiczności, niekoniecznie w rodzimym teatrze. Za tą obsadą aktorską akurat nie przepadam, ale skoro twierdzisz, że spisali się na medal, to chwała im za to. Przyjaciółki, dobra " rzecz" takie mieć, a i kawa w takim towarzystwie lepiej smakuje.
    Pozdrawiam poburzowo, teatralnym klaskaniem w ręce.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, też nie wiedziałam co mnie czeka w tym "zestawie" aktorskim, ale zdecydowanie polecam, po prostu ubawiłam się do łez :-)

      Usuń
  2. Ja idę za tydzień z mężem na sztukę " Złodziej". Uwielbiam teatr i cieszę się, że miło spędziłaś czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko Ci pozazdrościć:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)