Obserwatorzy

poniedziałek, 18 listopada 2013

Świąteczne tkaniny...

Wiem, że wśród moich blogowych gości mam i zwolenniczki haftu, i fanki serwet patchworkowych. Dzisiejsze post dotyczy serwet:-) No ,nie są to jeszcze gotowe serwety, ale czas goni, święta tuż ,tuż i czas pomyśleć już o tym. Poszperałam w moich zbiorach tkanin i oto efekty.






To nie wszystkie tkaniny ,jakimi dysponuję w tym projekcie ,ale muszę zostawić sobie coś w tajemnicy ;-)
Mam nadzieję ,że serwety jakie uszyję ,będą cieszyły oczy :-)

21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę i porównuje,bo też jestem w posiadaniu kilku takich samych materiałów.....jak widać w tych samych sklepach się zaopatrujemy.
    A na serwety jakie będą czekam niecierpliwie,???/

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW jeszcze chyba nie widziałam takich pięknych materiałów gdzie ja mieszkam do licha!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne masz te tkaniny, a serwety jak zawsze będę zachwycały - czekam na nie !!!
    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najciekawsze będzie to, co zostawiłaś sobie w tajemnicy - długo to potrwa ???
    Powodzenia i super pomysłów !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tkaniny, a ta na ostatnim zdjęciu w świąteczne kwadratowe motywy jest moim zdaniem najciekawsza i najładniejsza. Z pewnością stworzysz z niej cudną serwetę - czekam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie moje oczy ujrzały to, na co tak długo czekały :-) Tkaniny cudne, a ostatnią jestem zauroczona. Czekam z niecierpliwością na efekty Twoich prac. Coraz bliżej Święta, coraz bliżej... :-)
    Buziaki śle ciotka klotka

    P.S. Naprawdę już się nie mogę doczekać świątecznych nowości. Wiele radości sprawiają mi Twoje cudeńka :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, co jeden materiał to ładniejszy. Myślę, że efekt będzie niesamowity. Świąteczne motywy potrafią zauroczyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne tkaniny. Echh ja teraz szukam czegoś fajnego świątecznego i w sklepach pustki - same gwiazdki, mikołaje i kokardki :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz i dobrą radę. Mata leży na połówce kanapy, po bokach doszyłam troczki, tak by sie nie zsuwała.
    Niestety nigdzie nie uczyłam się szycia i stąd moje błędy. Ale w miarę czasu będzie mi lepiej szło.
    Dawno temu, ja również wyszywałam krzyżykami, które to porzuciłam na rzecz szydełka i drutów.. Ale łączy nas miłość do rowerów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie tkaniny są wyjątkowe:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, są to piękne tkaniny !

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaglądam, czy już jest zdjęcie ślicznej serwety, ale nie ma - pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serwety będą niedługo, a teraz nacieszmy oczy tymi pięknymi tkaninami, aż trudno uwierzyć,
    że takie można jeszcze kupić !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałych pomysłów na świąteczne serwety i miłego dnia - pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziś też "nacieszyłam oczy" ślicznościami. Szczególnie te na dole piękne. Może odzywa się we mnie "wewnętrzne dziecko". Jest co oglądać a co dopiero z takiego materiału tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. "Złapałam" dwa dni wolnego ,czyli mam kolejny długi weekend:-) Zamierzam ten czas poświęcić właśnie tworzeniu, kilka projektów ,już się w głowie urodziło, wystarczy tylko je teraz zrealizować. Nie ukrywam Wasze wpisy bardzo ,bardzo motywują , :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do dzieła ! Życzę twórczej weny !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrego dnia i realizacji projektów !

    OdpowiedzUsuń
  20. Are locksmiths generally happy with their job?


    locksmith exeter

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te Twoje świąteczne tkaniny, ja to w grudniu gonię zazwyczaj w piętkę i nigdy nie uda mi się zrobić wtedy nic świątecznego. Chyba powinnam zaczynać dużo wcześniej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)