Obserwatorzy

niedziela, 18 sierpnia 2013

Serweta na konkurs

Dawno niczego nie zamieszczałam, zrobiłam sobie małe wakacje ,ale koniec lenistwa, czas wziąć się do pracy.
 Kolejna serweta, to praca konkursowa :-) Konkurs Łucznika, zamieszczony na facebooku obejmuje trzy kategorie. Ja wybrałam kategorię-wystrój wnętrz. Dziś o północy mija termin zamieszczania  prac na forum. Do wygrania fajne nagrody ;-) A prace uczestniczek  prześliczne ;-) Tyle ciekawych zastosowań patchworku.

Czas na fotki :-)
Mój pomysł. Te tkaniny wybrałam do stworzenia serwety.

Wzór własnego pomysłu.

...podczas szycia okazało się ,że nie przekopiowałam jednej linii, oddzielającej element 5 od 4, ale wiadomo o co chodzi :-)
Szablon gotowy, oczywiście ,nie można zapomnieć o dodaniu zapasu na szwy.

Wykroiłam po cztery kawałki każdego elementu, trzeba było uważać, żeby było dwa, na dwa stronami prawymi, wzór składa się z czterech kwadratów, więc  ważne jest lustrzane odbicie. Chyba zamotałam ;-)

Zaczynam zszywanie...pierwszy element...

kolejne...
...i dalej...

...i ciągły problem ,która kombinacja wzoru ;-)





Zdecydowałam  się na "wiatraczek";-)

 Teraz już tylko pikowanie i lamowanie...



 Lewa strona,  lubię  "lot trzmiela" ;-)



 No i całość.

A teraz na galowo ;-)


I jak?;-)

10 komentarzy:

  1. DZIEŃ DOBRY ! STWORZYŁAŚ PRZEPIĘKNE DZIEŁO - TA SERWETA JEST CUDOWNA - GRATULUJE POMYSŁU !!! POWINNAŚ WYGRAĆ W TEJ KATEGORII< CZEGO SERDECZNIE CI ŻYCZĘ ;) DOBREGO DNIA

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki należy Ci się nagroda bo serweta boska (zresztą jak wszystkie które tworzysz) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie♥ ....... jak w kalejdoskopie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała serweta,lux pomysł z tym kalejdoskopowym wiatraczkiem,chociaż i te inne kombinacje też były "niczego sobie".życzę sukcesu w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki...I. K.

    OdpowiedzUsuń
  6. W konkursie biorę udział dla samej frajdy brania udziału ;-) Nie liczę na wygraną, gdybyście widziały jakie cuda kobiety szyją...fiu,fiu...jakie misterne projekty....ja dopiero raczkuję w tej dziedzinie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. WIĘCEJ WIARY W SIEBIE !!! TY TEŻ PROJEKTUJESZ I SZYJESZ CUDEŃKA, KTÓRE BARDZO SIĘ PODOBAJĄ !!! MASZ TALENT - PODZIWIAM !
    UDANEGO DNIA

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna serweta,materiały śliczne,tez sobie takie zakupiłam.Życzę wygranej w konkursie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierzę własnym oczom. Mamy Zwyciężczynie konkursu :-) Serweta przepiękna i jestem zachwycona. CUDO!!!
    Jak zwykle wierna i oddana ciotka klotka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Klotka ,nie szalej ,nie szalej ,wyników jeszcze nie ma :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)