Obserwatorzy

piątek, 6 września 2013

Konkurs rozstrzygnięty

Dopiero dziś dowiedziałam się ,że jestem na liście zwycięzców konkursu Łucznika ;-) Właściwie dzięki Agnieszce Ka :-) Super emocje, fajna niespodzianka, bardzo się cieszę :-)))


Raz jeszcze dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie. Mieliśmy naprawdę niełatwe zadanie, by wybrać tych najlepszych spośród tylu cudownych prac. Wasze patchworkowe rzeczy urzekły nas bardzo. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem tylu oryginalnych pomysłów, kreatywności i włożonego wysiłku. Dziękujemy i gratulujemy naprawdę wszystkim! :)


A oto Zwycięzcy:



Kategoria 1. Letnie ubrania: sukienki, spódniczki, spodnie, bluzki itd.


Nagrodę główną, Maszynę do szycia  KINGA 2011, otrzymuje:

Anita Piotrowska

Zestaw Patchwork medium wędruje do:

Martyna Renk

Poradnik Łucznika PATCHWORK KROK PO KROKU:

Hanna Urbanek 
Irena Nowakowska

Kategoria 2. Dodatki: torebki, nakrycia głowy, paski, chusty, obuwie itd.


Nagrodę główną, Maszynę do szycia  KINGA 2011, otrzymuje:

Klaudia Nejman

Zestaw Patchwork medium wędruje do:

Anna Bożek

Poradnik Łucznika PATCHWORK KROK PO KROKU:

Alicja Włodarczyk 
Marta Kurkowska  Firlus

Kategoria 3. Wystrój wnętrz: narzuty, zasłonki, obrusy, poduszki, zabawki oraz inne ciekawe przedmioty do domu.


Nagrodę główną, Maszynę do szycia  KINGA 2011, otrzymuje:

Anna Sławińska

Zestaw Patchwork medium wędruje do:

Katarzyna Koperczak

Poradnik Łucznika PATCHWORK KROK PO KROKU:

Wioleta Baran
Iwona Syczowska


Gratulujemy! :)

10 komentarzy:

  1. Nie będę się powtarzała. Wiesz co myślę i jak ja na to wszystko patrzę... :-P Jeszcze raz GRATULUJĘ! To naprawdę wielkie wyróżnienie i powinnaś być dumna ( ja jestem ) :-)
    Ciotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ,jestem Cioteczko:-)Dziękuję za doping,zawsze mnie bardzo pozytywnie doładowujesz;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo!!!! Brawo!!!!! W samą porę mnie podłączyli. Już koniec z przestawianiem komputera, więc będę na bieżąco. Bardzo się cieszę. I. K.

    OdpowiedzUsuń
  4. MOJE GRATULACJE !!! WIEDZIAŁAM, ZE BĘDZIESZ WŚRÓD NAGRODZONYCH, BO TWOJA PRACA JEST PIĘKNA - BRAWO !!! SERDECZNIE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje !!! Zdobyłaś nagrodę !!! Tak trzymaj !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje nagrody i pozdrawiam '-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach muszę na bieżąco śledzić Twoje osiągnięcia :) Troszkę się bałam, że wyrwałam się przed szereg, że chciałaś to oznajmić bardziej oficjalnie Mam nadzieję, że się nie gniewasz jeszcze raz GRATULUJĘ Twoja oddana fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko, nie wyrwałaś przed szereg, ja po prostu nie wiedziałam ,że wyniki już dawno ogłoszone są, dzięki Tobie zajrzałam na stronę konkursu i zobaczyłam wyniki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)