Obserwatorzy

niedziela, 24 listopada 2013

Serweta świąteczna

Zgodnie z założeniami, cały weekend spędziłam przy maszynie. Dawno nie było serwet ,więc proszę bardzo:-)

Nie są to co prawda sporych formatów twory ,ale zależało mi właśnie na takich mniejszych formach.
 W tej chwili skończyłam serwetkę prostokątną, niewielką, ale w sam raz pod świeczniki świąteczne, lub inne dekoracje.
Serweta  rozm 42cm / 20cm.
Czas na fotki -)
Pierwsze zdjęcie, to wszystkie dziewięć serwetek ,które uszyłam, jedna na drugiej;-) Serwety jeszcze przed pikowaniem i lamowaniem, więc nie pokażę teraz wszystkich ;-) Ta o której pisałam wyżej to właśnie pierwsza z góry na tym małym stosiku.

 Teraz do konkretów. Zeszyte tkaniny.

Przygotowana do pikowania.

Przygotowana do lamowania.

I gotowa serwetka.

Teraz wersja użytkowa;-) Świeczki chwilowo mi się skończyły.

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)