Obserwatorzy

niedziela, 15 marca 2015

Kokoszka

Święta coraz bliżej ,a ja jak zwykle z projektami tematycznymi daleko w lesie. Wciąż coś mi staje na drodze.
 Kilka dni temu uszyłam kokoszkę wg jakiegoś filmiku na YT i pojawił się problem natury technicznej. Mój komputer nie otwierał się na współpracę z moim telefonem, którym robiłam zdjęcia.
Domyślacie się jaki to ból ,kiedy człowiek potrzebuje się pochwalić, skonsultować z innymi w sprawie projektu, a tu echo...sprzęt nawala.
 Dziś zakopałam się w  zakamarkach mojego sprzętu i okazało się ,że sobie poradziłam i udało mi się przywrócić sterowniki odpowiedzialne za w/w problem i wszystko działa ;-))))

No to prezentacja.
 Jak myślicie ,czy to stworzenie przypomina kurkę?
Zastanawiam się ,czy może skrzydełka nie są za nisko?

Planowałam uszyć jeszcze kilka kolorowych kurek ,ale... no właśnie, czy moja kurka, to kurka ?
 No same dylematy.







2 komentarze:

  1. Iwonko, kurka, jak najbardziej. No może rzeczywiście, skrzydełka ciut wyżej by się zdały, ale to rzecz gustu.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurka to kurka. Czy koniecznie musi być taka szablonowa jak na obrazkach. Trochę fantazji [ a Tobie jej nie brakuje} i proszę coś ciekawego i innego. Co do skrzydełek to nie wiem. Mnie te nie przeszkadzają, ale nie jestem fachowcem w tej dziedzinie.:}

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)