Obserwatorzy

niedziela, 9 marca 2014

Wiosenna przejażdżka

  Wybrałam się dziś na pierwszą dłuższą wycieczkę rowerową.
Odwiedziłam swoją ulubioną ścieżkę rowerową nad wodą. Na plaży wypiłam kawę, poprzyglądałam się kaczkom i tak zrelaksowana wróciłam już w pełnym słońcu do domu.
Dąbrowskie Pogorie, to fantastyczne akweny w bardzo bliskim mi sąsiedztwie. Lubię te ścieżki rowerowe, ławki nad brzegiem wody, kaczki, zapachy.... Dziś odwiedziłam Pogorię III.
  Przejechałam ok 50km.


Jak widać na fotce, byli amatorzy zimnych kąpieli;-)

Nową atrakcją Pogorii 3, jest park linowy ,niewielki, ale zawsze to jakaś atrakcja.



Kto chętny i bez lęku wysokości?;-)



11 komentarzy:

  1. Parki linowe uwielbia reszta rodziny. ja wolę pooglądać kaszki, oraz posłuchać szumu fal. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza wiosenna rowerowa wyprawa i tyle wrażeń - brawo !!!
    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tereny wokół Ciebie :) Zazdroszczę kondycji!!! I muszę się pochwalić, że ja w sobotę rozpoczęłam sezon na spacerki w parku im. Jacka Kuronia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko,czyli jest szansa, na to ,że kiedyś się tam spotkamy;-)Ja do tego parku mam ok 300m;-)

      Usuń
    2. Mam taką nadzieję :) Uwielbiam to miejsce mam do niego jakiś trudny do określenia sentyment Co do nazwy to dla mnie będzie to... zoo w Kazimierzu może troszkę niepoprawnie ale tak się zawsze mówiło

      Usuń
    3. :-) czyli wniosek ,że każdy ma swoją nazwę na ten przybytek relaksu :-)W jednym się zgodzimy, to naprawdę fajne miejsce :-)

      Usuń
  4. A ja parę kroków... piszecie o tzw. ośrodku? Jak się spotkacie to zapraszam na kawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak Iwonko, dla nas to zawsze będzie Ośrodek, dla gości z poza naszej dzielnicy to już park Jacka Kuronia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, wiem, szłam z małymi sąsiadami dzisiaj do szkoły i zwróciłam uwagę na to. U nas pokutuje nazwa ośrodek. Trudno się przyzwyczaić do nowej nazwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli chodzi o mnie, to w życiu bym tam nie wlazła. Już na samą myśl mam miękkie nogi i czuję niemoc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam wiosennie i słonecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)