Obserwatorzy

niedziela, 17 sierpnia 2014

Niedzielne ciasto

 Upiekłam dziś ciasto ze śliwkami.
Całkiem smaczne i szybkie w przygotowaniu , tak miało być , pojawiło się jednak kilka  "ale" ;-)
Najpierw okazało się ,że nie kupiłam margaryny...trzeba było iść do sklepu.
Jak już margaryna była w domu okazało się ,że mam resztki mąki ,ale żeby było ciekawie, szklanka orkiszowej ,szklanka zwykłej i pół szklanki tortowej ;-) Potrzebowałam dokładnie tyle ,ale jednego gatunku.
 Wymieszałam wszystkie mąki  razem i  "udawałam" ,że tak właśnie miało być;-)
 Ciasto wstawiłam do piekarnika i zapomniałam włączyć czasomierz. Kiedy już po mieszkaniu rozchodził się zapach spieczonych śliwek ......;-)
Rozumiecie,  niby proste ciasto, a tyle energii mojej pochłonęło, że spokojnie mogłam zjeść dwa kawałki, ;-)

Chciałam Wam podać przepis, no ale pojawiło się kolejne "ale" . Przepis pochodził z internetu z jakiegoś fajnego bloga ,a ja nie zaznaczyłam sobie z którego ...gapiostwo moje dzisiejsze jest wielkie ;-)
 
Czasem te najprostsze przepisy  okazują się dość problematyczne;-)


Proszę się częstować, do ciasta kawusia:-)
Zapraszam.

8 komentarzy:

  1. Jak nie masz w głowie, to masz w nogach. Spacer byłby przyjemniejszy, gdybyś wcześniej sprawdziła, co jeszcze trzeba do tego ciasta. Grunt jednak, że się udało i było smaczne. Jeszcze ta kawusia z piękną pianką. Jaki wniosek na przyszłość???

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychotka :) A ja mam właśnie kolejne mocne postanowienie zrzucenia kilku kilogramów ale teraz poproszę o pomoc specjalistkę w tej dziedzinie może wydanie pieniędzy bardziej mnie zmobilizuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, to dobry pomysł. Ja od stycznia jestem pod opieką dietetyczki, czyli mam swojego osobistego trenera żywieniowego:-)
      Udaje mi się gubić kg i wcale nie chodzi o wielkie wyrzeczenia.Dietetyk pomogła mi zrozumieć kilka podstawowych zasad odżywiania i jestem zadowolona.

      Usuń
  3. Uwielbiam takie proste, domowe ciasta, nie ma nic lepszego:) z chęcią bym się poczęstowała:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ apetyczne to Twoje ciasto ! a domowe wypieki są najsmaczniejsze !
    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, domowe wypieki są bezkonkurencyjne :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)