Obserwatorzy

poniedziałek, 1 września 2014

Kawa

Dawno nie było tu haftu.
Ten wzór znalazłam u jednej znajomej na portalu  społeczności hafciarskiej i cieszę się, że mi go udostępniła. Beatko, pozdrawiam:-)
Szukałam właśnie czegoś takiego na mały niezobowiązujący prezencik ;-)


 Lubię wzory jednokolorowe, bo po pierwsze są efektowne, a po drugie szybko się je haftuje ;-)
A tak to wyglądało przed praniem.
Bałam się czy spiorę kratkę, bo z ołówkiem ,to różnie bywa, ale długie moczenie i solidne pranie ręczne w samym mydle czyni cuda :-)


W oryginale wzór bogatszy był jeszcze o cztery ziarenka kawy, ale uznałam ,że można z nich zrezygnować.




9 komentarzy:

  1. Hafcik piękny, ale na rysowanie kratki nie zdecydowałam się nigdy, a wyszywam ponad 25 lat. Po pierwsze jest ryzyko pozostanie śladu, a po drugie - takie intensywne spieranie niszczy haft i mechaci mulinę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały hafcik Iwonko. Co do ołówka, to znasz moje zdanie, nie zawsze się spiera, i tu zgadzam się z Anek73, niszczy haftowany produkt. Szkoda, że nie spróbowałaś z wiecznym piórem na naboje atramentowe, jest rewelacyjne, spiera się po krótkim moczeniu, bez "tzw. żmykania ".Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik :)
    Ja rysuję kratki pisakiem. Zmazują się idealnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór, "prezencik" na pewno się spodoba :) Faktycznie dawno nie było tu haftu ale myślę, że nadrobisz to zimą :) Ja nie rysuje kratek więc nie mam tego problemu raczej zaznaczam dziesiątki na brzegu tkaniny a do tego mam zmywalny pisak :) i jeszcze na koniec: też uwielbiam wzory jednokolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ołówek. Rysuję sobie kratki na kanwie przeznaczonej do pełnego wypełniania krzyżykami. I tak jak piszecie, mam też pisaki spieralne, ale , no właśnie jest ale....
    Pisak zwyczajnie wysechł ,kawałek kanwy jaki miałam był już pokratkowany, a ja tak się bardzo rwałam do tego wzoru ,że na chwilę zapomniałam ,że to wzór bez tła.....no strach był ,że będzie klapa, ale na szczęście fajnie się sprało i nawet nie pomęczyłam bardzo wzoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wykonałaś ten kawowy hafcik, a w wersji brązowej Twój obrazek prezentuje się wspaniale, brawo !
    Jednak nie zapomniałaś o XXX i myślę, że kiedyś powrócisz do Pani Lato, bo to piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pani Lato też przybyło, ale się nie chwaliłam bo chcę żeby efekt był bardziej widoczny.
      Wczoraj natomiast wyszukałam kilka prostych wzorków z motywami dla dzidziusia, bo nie może tak być ,żeby wnusio nie miał nic haftowanego. Czas rozwiązania bliski :-)

      Usuń
  7. Witam ! Życzę udanych poszukiwań wzorków i pięknych hafcików dla Wnusia - powodzenia !
    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za linki do wzorków, sporo ciekawych znalazłam i z pewnością coś tu niebawem się ukaże :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)