Obserwatorzy

niedziela, 4 stycznia 2015

Muzyczna drabinka

Chyba ostatnio za dużo haftowałam ,bo zwyczajnie tęsknię za szyciem. Stworzyłam dziś kolejny komplet patchworkowy. Nazwałam go "Muzyczna drabinka", bo tak jakoś mi się pokojarzyło.
Komplet, to bieżnik i dwie serwetki pod filiżanki z kawką.
 Bieżnik w szarościach z maleńkimi kleksikami ciemnego, brudnego bordo z dodatkiem czarnego.
Bieżnik rozmiar 84/30cm
Serwetki rozmiar 18/18cm

No to prezentacja.

 Tu po złączeniu samego środka.

 Po pikowaniu.


 Tu już gotowy bieżnik z lamówką







16 komentarzy:

  1. Piękny i te nuty dodają mu charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet! Lubię muzyczne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam porządki w resztkach tkanin i znalazłam jeszcze mały kawałek tego z nutkami, stąd ten zestaw. Cieszę się ,że się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super komplecik. Tak to już jest z tęsknotami za czymś co uwielbiamy robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tęsknotki napędzają do działania...

      Usuń
  5. Bardzo ładny komplet !!! Zaczęłaś pracowicie Nowy Rok od ulubionych patchworków !!!
    Ale w wolnych chwilach chwytaj za igłę i twórz prace XXXXXXXX ;-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo weny twórczej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ,zaczęłam pracowicie od patchworków, ale krzyżyczki też stawiam . Obiecałam sobie pracowity twórczo rok :-)

      Usuń
  6. Śliczny komplet. Inny od poprzedniego. Tak jak pisałam na fb,- dla kogoś kto lubi muzykę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny: ) Bardzo pracowity poczatk roku oby tak dalej i będzie nam dane podziwiać te piękności: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy Waszym dopingu mam nadzieję duuuuużo tworzyć ;-)

      Usuń
  8. Fajnie dobrałas tkaniny. Komplet jest boski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam ochotę na kolejne zakupy tkanin, więc wyszywam co się da, żeby nie było za dużo w pudełkach :-)

      Usuń
  9. Bardzo mi sie podoba- prosty i elegancki. Super wyszedł komplet

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplecik śliczny. Tkanina w nutki urocza.
    Też lubię patchwork, tylko te pikowanie mi nie bardzo wychodzi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)