Obserwatorzy

środa, 28 stycznia 2015

Zestaw popielaty

 No i kolejny komplecik serwet w szarościach.
Po ostatnim zestawie "drabinkowym"- cztery serwetki pod filiżanki. "Drabinkowe" się spodobały, stąd zamówienie na podobne:-)
 Myślę ,że taki zestaw może spokojnie funkcjonować jako jedna duża serweta, a w razie potrzeby po rozsunięciu mamy cztery małe serwetki/podkładki pod kawkę.
Rozmiar 19/19cm

No to zapraszam do oglądania.
Jeszcze jedna sprawa. Wreszcie jakość zdjęć mi się polepszyła.
To zasługa mojego nowego telefonu ;-)









 Tradycyjnie spód.


 Ja szyję , a mój przyjaciel w tym czasie czyta gazety ;-)

 ...te jego czarujące oczęta.....


Z pewnością zauroczyły Was uszy mojego pupilka ,są wyjątkowe ;-)

33 komentarze:

  1. Iwonko Rokuś cudownie odrabia prasówkę i pilnie nasłuchuje, jak jego pani szyje cudowne serwetki. Z takim pomocnikiem tylko zbierać zamówienia na następne, bo te są po prostu świetne i takie funkcjonalne.
    Trzym się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, cieszy mnie ,że mam tego słodziaka, mimo,że przy nim więcej sprzątania. Miło jest ,kiedy siedzę przy maszynie w środku nocy ,a on albo coś szkudzi ,albo sobie leży na swoim kocyku i patrzy jak ja pracuję :-)

      Usuń
  2. Rewelacyjne są Twoje serwetki - prześliczne! Podziwiam Twoje umiejętności szyciowe!
    A pupilek super i jak oczytany:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że moje prace się podobają ,dziękuję :-)

      Usuń
  3. Na takiego "słodziaka" to nawet gniewać się nie można za takie czytanie :)
    Serwetki śliczne
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Fakt na tego psiaka nie można się gniewać. Daję mu do czytania wszelkie kolorowe katalogi, bo dłużej je czyta od zwykłych brukowych gazet ;-))))

      Usuń
  4. Serwety są wspaniałe i perfekcyjnie wykonane! A co do czytania, to ja pod koniec lektury też czasem mam ochotę tak zrobić ;)))
    Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, zwyczajnie mnie rozchichałaś tym co piszesz o czytaniu ;-))))
      Dziękuję za ocenę mojej pracy:-)

      Usuń
  5. Piękne serwetki :) a Roki no po prostu słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :-) Roki,to naprawdę słodziak jest ;-)

      Usuń
  6. Roki jest obłędny te oczęta te uszka - skradł moje serce podobnie jak Twoje serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwonko co z Twoim udziałem w kolorkach trzymasz nas w niepewności do samego końca czy ja coś przeoczyłam?!?!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, jeszcze chwilka cierpliwości, projekt w głowie już siedzi, nawet się zagnieździł, ale jak widzisz wciąż coś mi po drodze wyskakuje;-) Dziś wieczorem coś podziałam i pewnie jutro skończę;-)

      Usuń
  8. Ale piękne! Bardzo stylowe. Nie umiem za bardzo szyć, więc podziwiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł. Dwa w jednym- albo całość, albo pojedyncze. Ciekawie to wymyśliłaś.
    Czy te oczy mogą kłamać- u tego słodziaka- chyba nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyłam to dla koleżanki z pracy, też Jej się pomysł spodobał :-)

      Usuń
  10. Sliczne podkładki. Szarość zawsza wygląda elegancko. Ciekawy pomysł dwa w jednym.
    Pupil bardzo sympatyczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje prace się podobają :-)Dziękuję za odwiedzinki.

      Usuń
  11. Serwetki są prześliczne !!! Pupil Roki uroczy ! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są piękne! Z trzech wzorów tkany stworzyłaś cudeńka. Masz racę, mówiąc, że mogą dekorować stół jako jedna serwetka. Ślicznie się prezentują te szarości i z pewnością wpasują się w niejedno wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne serwetki! Niesamowity efekt, że można robić z nich różne kompozycje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że moje prace się podobają :-)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podobają się moje prace :-) Dziękuję :-)

      Usuń
  15. fantastyczne kolorki bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne serwetki i w moich kolorach, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszły te serwety. Ślicznie przepikowane. A piesek uroczy, świetnie mieć takiego pomocnika ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)