Obserwatorzy

czwartek, 1 stycznia 2015

2015

Witam w Nowym Roku 2015 :-) Życzę wszystkim zaglądającym tu gościom ,dobrego roku, przyjemnych wrażeń, owocnego twórczo czasu....i spełnienia własnych planów i marzeń :-)

 Dawno nie prezentowałam naszego domowego pupila rozrabiaki. Roki rośnie i robi z nami co chce, ale jest słodziak i nie sposób się na niego gniewać. Ma tak słodkie oczy, że zwyczajnie topi moje serce. Odkąd jest u nas, przydzieliłam mu do leżakowania kocyk/narzutę fotelową. Ciąga ten koc po całym domu tzn. koc jest tam gdzie ja akurat usiądę, lub coś staram się robić np gotować;-)
Pomyślcie tylko, że ten kocyk miał szeroką lamówkę...psinka zjadła już całość i zrobiła z leżakowego kocyka dziurawą szmatkę. Czekam jednak cierpliwie, aż mu minie to zjadanie, bo mam drugi taki sam kocyk, który  Roki dostanie  dopiero jak się ustabilizuje ,dorośnie;-)


 Nie szalałam dzisiejszej nocy na żadnym parkiecie, ale też nie leniuchowałam .
Postanowiłam ten czas spożytkować na to co lubię. Po moim ostatnim doświadczeniu z czarną kanwą zapałałam wielką miłością do tej kanwy i szybciutko znalazłam sobie nowy wzór do zrealizowania.
Bardzo spodobał mi się ta martwa natura....


 Co myślicie, jak Wam się podoba?


20 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego na ten Rok Iwonko.
    Roki rośnie, jak na drożdżach, narzuta fotelowa, rzeczywiście -stan opłakany, ale tak już jest ze szczeniakami.
    Gratuluję wyboru kolejnego hafciku, teraz to już będzie Ci szło, jak z płatka, a efekt Cię mile zaskoczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, wzajemnie dobrego Roku.
      Tym razem haft szybciej mi idzie, doszłam już do wprawy w stawianiu tych krzyżyczków na czarnym :-)

      Usuń
  2. Słodki psiaczek :)
    A obraz nieźle się zapowiada :)
    Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!
    Ja tam miłością nie zapałałam do czarnej kanwy, tym bardziej jestem ciekawa Twojego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ten sam sposób powitałam nowy rok! Fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podobnie. Noc sylwestrową spędziłam z robótką. Tylko u mnie "Maki" z tej serii co :Słoneczniki". Wzór Twój już mi się podoba. Lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonka, czyżby ten rok zapowiadał się u Ciebie na "makowo". Wiesz ,że jak się maki spodobają, to może być tak jak ze słonecznikami w minionym roku;-)

      Usuń
  6. Samych wspaniałości na ten rok i twórczych pomysłów :), a co do martwej natury cudeńko :) a piesulek uroczy słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych dobrych dni życzę na Nowy Rok.
    Piękna martwa natura na pewno po wyhaftowaniu będzie cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję ,że obraz będzie mi się podobał :-)

      Usuń
  8. Roki jest uroczy !!!
    Bardzo ładny wzorek wybrałaś do wyszycia, gratuluję i życzę weny twórczej przez cały ten rok.
    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wzorek wybrałaś. Czekam na pierwszą odsłonę.
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W "surowej mulinie" obrazek ma naprawdę śliczne kolory, aż się nie mogę doczekać kiedy je ze sobą wymieszam na czarnej kanwie :-)

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku samych miłych chwil : ) Czarna kanwa jest wspaniała więc wcale mnie nie dziwi Twoja fascynacja: ) Piesio cudny musi przejść przez ten szczenięcy okres a potem już będzie tylko lepiej: ) Gorące uściski: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, wiem ,że mam w Tobie wielką fankę ;-) Dziękuję.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)