Obserwatorzy

sobota, 14 października 2017

Twój Vincet

Dzisiejszy dzień minął mi bardzo aktywnie i pod wspólnym mianownikiem -POGORIA :-)
Przed południem rower i kawka na Pogorii III. W sumie przejechane 36km.
 Super relaks fizyczny. Zresztą ,kto mnie zna ten o tym wie, że rower, to jest TO ;-)

Po południu POGORIA -galeria i kino HELIOS ;-)
Film "TWÓJ VINCENT".
 Nie mogłam tego nie zobaczyć, przecież o tym też się wie,
 że MISTRZ VINCENT, to mój ulubiony artysta.
 Mam na ścianie cztery haftowane obrazy i przynajmniej  jeszcze trzy w planach.
Moje prace można zobaczyć na blogu tutaj 

 Wróćmy do filmu.
Piękny obraz, z nutką tajemniczości. Pełen dramatyzmu wątek chwytający za serce.
 Historia malarza oczywiści  nie była mi obca, a jednak przedstawiona w ten sposób,
zrobiła ogromne wrażenie.
Piękne kolory, obrazy, animacje, no i muzyka....
Nie ukrywam opuściłam salę kinową rozjechana emocjonalnie......
Chwilę trwało, zanim wróciłam do otaczającej mnie rzeczywistości.
Pozwoliłam sobie ściągnąć z neta kilka fotografii.


Polecam:-)


6 komentarzy:

  1. No i po takiej opinii trzeba skorzystać z propozycji:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu, jeśli lubisz Vincenta, to koniecznie :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie lubię za dużo pisać, jeśli komuś się ma spodobać, to się spodoba. :-) Dziękuję za odwiedziny :-)

      Usuń
  3. Jaka szkoda że mój Mąż nie lubi takich filmów jak również tego bym sama gdzieś wychodziła bo chętnie bym ten film zobaczyła zostaje mi poczekać aż pojawi. się w telewizji Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)