Obserwatorzy

sobota, 18 marca 2017

Na niebiesko

Na wstępie, chcę serdecznie podziękować wszystkim za ostatnie komentarze pod ostatnim postem.
Ogrom wsparci, życzliwości  i serducha:-)
Złe emocje odchodzą, a praca przy maszynie skutecznie rozpędza czarne chmury.


  Kilkanaście godzin szycia i jest nowy kostium:-)  Jeszcze całkiem ciepły.
Nie będę się rozpisywać. Kostium, jak kostium, spódniczka i żakiecik.
Rozm 36, rękaw 3/4,  baskinka, spódniczka ołówkowa, bez paska.
Po całej nocy szycia, jakoś słowo pisane mi mi wychodzi, a i zdjęcie jak to u mnie nie za dobre ;-)
Oceńcie same moją pracę.



6 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik! Podziwiam osoby szyjące, bo sama mam do tego dwie lewe ręce, na szczęście mam zdolną w tej dziedzinie siostrę;)
    Dobrze że złe dni mijają. Pozdrawiam cieplutko Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten komplet. Podziwiam umiejętności szycia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko jak ja Ciebie podziwiam za umiejętność szycia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)