Obserwatorzy

czwartek, 30 marca 2017

Ziemista zieleń

Sporo ostatnio  u mnie szyciowych wyzwań.
Poza twórczymi pozycjami, trafiają się zwyczajne szycia i reperacje. W końcu czuje się wiosnę :-)
Wymieniam zamki ,reperuję ,skracam i od czasu do czasu szyję jakąś nową kreację.  Wciąż coś wpada w ręce ;-)
 Tym razem prezentuję kolejny kostium. Fason zbliżony do tego niebieskiego.
 Wszystkie ostatnio szyte kostiumy szyję dla jednej osoby .
 Przesympatyczna młoda miłośniczka psów, która często bywa na wystawach, a tam jak się dowiedziałam obowiązuje właśnie styl klasyczny.
 Tak na marginesie nigdy wcześniej się nie zastanawiałam nad tym. Może nawet myślałam, że skoro się biega z pieskami ,to może strój luźny/sportowy....Człowiek się wciąż czegoś uczy:-)
 Miałam naprawdę chwilkę na cyknięcie fotki, bo u mnie jakoś zawsze tak jest, że szyję w ostatniej chwili. Fotkę zrobiłam i już w drzwiach stała moja modelka ;-)Wiadomo, nie umiem ładnych zdjęć pstrykać, więc jest jakie jest.


Manekin nie jest w rozmiarze , więc i kostium nie leży jak na figurze.Kolor taki ziemisty zielony z przebarwieniami zielonego. Spódnica i klapeczki z tkaniny bez wzorku. Guziki złote.

12 komentarzy:

  1. Piękny kostium :) Szkoda, że nie mój rozmiar :)

    PS. Napisałam do Ciebie na facebooku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny :) Kiedy Ty to wszystko robisz ????? Jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najczęściej późnymi wieczorami coś rysuję, wymyślam i zaczynam szycie. Potem ,to już leci ;-)Najbardziej twórcza bywam po 20stej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj po 20 to ja już myślę tylko o spaniu ;) ja wolę ranek gdy zaczynałam pracę o 8 miałam dużo czasu na tworzenie bo wstaje o 4:45 teraz prowadzę Piotrusia na 7 do przedszkola i zaczynam pracę o 7:25 więc czasu mniej i rzeczy mniej ....

      Usuń
    2. Rano, to ja mam ciężkie myślenie, potrzebuję raczej zajęć budzących. Nie lubię się wylegiwać, więc albo poranne mycia okien, sprzątanie itp, a najchętniej jeśli jest pogoda rower i wschody słońca gdzieś w świecie :-)

      Usuń
  4. Śliczny, bardzo mi przypadł do gustu ten kolor. Podziwiam ile tu ostatnio takich prac, na które musisz poświęcić sporo czasu, jak Ty to robisz. Jesteś niesamowita, Iwonko :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Mimo, że szycie wymaga i czasu i pomyślunku, to lubię to co robię, a siły przychodzą, kiedy czyta się takie wpisy pod swoimi pracami ;-)

      Usuń
  5. Podziwiam wszystkich , którzy potrafią szyć. Zdolniacha z Ciebie Iwonko! Świetny kostium!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poza umiejętnościami i predyspozycjami do szycia, trzeba to po prostu kochać i nie bać się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwonko przepiękny kostium:) Podziwiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)