Obserwatorzy

czwartek, 27 czerwca 2013

Suknia ślubna

Zdarzyło mi się uszyć kilka sukien ślubnych. Takie wyzwania ,to naprawdę wielkie emocje ,adrenalina na maxa;-) Suknia dla przyjaciółki mojej córki.
Krok po kroku...
Sukienka dołem rozkloszowana, ozdobiona dekoracyjnym haftem. Haft z metra, doszywany do spódnicy ręcznie. Jeśli dobrze pamiętam średnica dołu ok 5m. Spódnica zasadnicza nakryta organzą udrapowaną po bokach.

Upięcie i doszycie ręczne haftu do spódnicy.

...i całość
Odcięcie tego co zbyteczne....
Dół gotowy, oczywiście reszty nie zmarnowałam ,to co odcięłam wykorzystałam do dekoracji gorsetu,welonu i dołu halki ;-)
Ostatnie przymiarki i poprawki...wycyrklowanie długości halki, tak ,żeby jej brzeg wystawał delikatnie spod spódnicy....
 Bolerko....

No i finał...
Jak zawsze nie wszystkie zdjęcia w dobrej jakości, ale zarys ogólny chyba widoczny;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)