Obserwatorzy

piątek, 14 czerwca 2013

Kawa dla dwojga.

Widzę ,że prowadzenie bloga bardzo motywuje do działania. Właśnie przed chwilką skończyłam dwie serwetki. Nazwałam je "kawa dla dwojga".
...a było to tak...
Z wcześniej szytych serwet dla znajomej zostały mi małe kawałki tego jasnego w napisy. Wiadomo, nie wyrzucę ,a troszkę mało na coś więcej, zrobiłam więc z tego w połączeniu z resztką brązu coś takiego
...oczywiście razy dwa ;-) Wyszło co wyszło, więc dokupiłam brązu i serwetki się rozrosły ;-)
Celowo przepikowałam jasną nitką, żeby złagodzić nieco ten ciemny brąz i powiem szczerze, złagodniało.
Zostało tylko doszyć lamówkę i to właśnie zrobiłam dzisiaj. Efekt końcowy w kilku zbliżeniach.
Serwetki gotowe.Rozm 38/38cm .
Zapraszam do kawki  :-)

2 komentarze:

  1. Jestem pod dużym wrażeniem. Bardzo mi się podobają efekty Twojej pracy. Mam nadzieję, że będziemy czerpać, uczyć się od siebie wzajemnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, zapraszam ponownie :-)